♥♥♥بچه ها می خوام بپرسم کدوم یکی رو بیشتر دوست داری نام بازیگر مورد علاقتون رو برام بفرستید.

                                       کیم هیونگ جونگ

                                       

                                                                                        

                                                           

                                                                                               

                                                                                                

                                  جانگ کیونگ سوک

 

                                           

                                          

                                        (عشقم)لی مین هو

                                   

 

                                           کی سو هیون

                                     

 

                                             

 

                                                 ایل وو

                                    

 

 

                                               کیم بون

                                    

 

                                             کیم جون

                                        

 

                                             لوهان

                                        

                                               چانیول

 

                                                                                          

                                     پارک جون مینگ

                                

جانگ یونگ هوا

                                   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



SS501☆ヒョンジュン

خرید hot shaper

نظرات شما عزیزان:

فائره
ساعت10:13---28 آذر 1397
کیانا جون چطوری خوبث

فائزه
ساعت7:41---6 تير 1397
سلام حوصلم سر رفت کسی نیست بحرفیم

فائزه
ساعت18:19---1 آذر 1396
وا عمو نوروز انگار نظرمو ثبت کرد کیانا تو قلم چی ندیدم دلم برات خیلی تنگ شده گلم

فائزه
ساعت18:18---1 آذر 1396
وا عمو نوروز انگار نظرمو ثبت کرد کیانا تو قلم چی ندیدم دلم برات خیلی تنگ شده گلم

فائزه
ساعت15:20---16 مهر 1396
ببخشیدما دخترا کلا آدم های درس خونی هستیم ترجیحا موقع مهر به وبلاگ زیاد سر نمیزنیم پس برادر گله و شکایت رو بزارید کنار و درس بخونید خخخ مثلا مهشید ما خیلی درس خونیم همش تقصیر تو کیانا الان این نظر و من دادم تابستون دیگه ثبت میشه عمو نوروز

فائزه
ساعت15:13---16 مهر 1396
سلام کیانا جون میدونم تیزهوشان وقت سر خاروندنم ازتون گرفته ولی امیدوارم موفق باشی مثل همیشه راستی یاسمین و الهه هم اومدن بهار خبری نداری

sara
ساعت21:38---6 مهر 1396
سلام کیاناجان.
خوبی آبجی؟
دلم برات خیلی تنگ شده.
ایام به کامه؟
درساخوب پیش میره.
کیاناجان بدون بااینکه ازت دورم ولی خاطرت خیلی برام عزیزه.
برات بهترین هاروآرزومیکنم عزیزم.
موفق باشی.

پاسخ:ممنون عزیزم


Mahshid
ساعت20:33---27 شهريور 1396
Salam Kiana pas kljayei to dokhtar?

مهدی
ساعت22:04---21 شهريور 1396
چه خبره؟
چراتغییری نمیبینم؟


mahdi
ساعت22:17---13 شهريور 1396
زرشک

خانمی جیم شدی؟


mahdi
ساعت15:35---30 مرداد 1396
وااااای میبینم که اینجاخلوت شده
هه چه جالب.


فائزه
ساعت9:52---28 مرداد 1396
مهشید مرگ من آهنگ گل ها رو آب میدم از arash ap (آرش ای پی) رو بگیر آهنگ مورد علاقه ام

فائزه
ساعت9:09---28 مرداد 1396
مهشید پسر عموت چی قبول شد ‌‌ ‌ ‌

فائزه
ساعت9:08---28 مرداد 1396
بچه ها پسر عموم رضا پزشکی قبول شد ‌‌ ‌ ‌
پاسخ:مبارکه


فائزه
ساعت9:05---28 مرداد 1396
منم میتونم عکسموبا عشقم بزارم زیرش بنویسم منو عشقم یهویی.... ‌‌ . ‌ ‌ . ، اون وقت بقیه عشقام میفهمن شر میشه
پاسخ:ایول این حرفا بایک داره


فائزه
ساعت8:58---28 مرداد 1396
بچه ها توی کلاس زبان یه سوتی دادم درسمون راجب اعضای خانواده بود خواستم بگم داداشم دانش آموز گفتم شوهرم دانش آموزه معلم منفجر شد از خنده ز من یه کلاس زبان و بردم زیر سوال
پاسخ:ای اچل


فائزه
ساعت8:46---28 مرداد 1396
سلام کیاناشرمنده کدوم یک از کامنت های ما ربط به وبلاگ داره که حذفشون کنه همشون اسکل بازی اند کیانا من که میدونم این نظر چهار سا ل دیگه ثبت میشه ولی زود ثبتش کن کیانا مدرسه ثبت نام کردی بعد کیانا انگار عمو نوروزی یهویی میایی یهویی میریم مهشید چرا انقدر کم نظر میدی کجایی

Mahshid
ساعت23:39---27 مرداد 1396
یعنی نمیتونی یاوقت میبره؟؟

Mahshid
ساعت17:09---26 مرداد 1396
سلام.
کیاناجان خوبی؟
عرضی داشتم.
خیلی ازکامنتای مااصلابه وب تومربوط نمیشن.به نظرم حذفشون کن.چون وبتوازموضوع اصلیش دورکردن.
درخواستموردنکن.
حذفشون کن.
موفق باشی.
پاسخ:آخه نزدیک 190تا میشن زیاده


مهشید
ساعت15:47---4 مرداد 1396
فافایادته گفتم بیا ابجدانلاین پورتال رنگی اول ناراحت شدم که نیومدی ولی همین الان فهمیدم بدون ایمیل نمیشه رفت.حالابگوببینم نظرت درباره ی حرفای خودم وفریدچیه ؟؟؟؟؟؟؟؟

mahshid
ساعت13:44---3 مرداد 1396
روزمون مبارک بچه ها.
روزدخترمبارررررکککککککککککک.@ };-


mahdi
ساعت10:06---2 مرداد 1396
هی خانم اون یعنی چی بایدبگی ایشون یا اون آقا خیلی خوشتون میادمنوعصبانی کنید

فائره
ساعت12:07---1 مرداد 1396
سلام اشتباه کردم همین وبلاگ کیانا ی خودمون چسبید

فائزه
ساعت10:03---1 مرداد 1396
سلام یه وبلاگ pooran.loxblog.com هست همون لحظه که نظر و میدی ثبت میشه تو قسمت خاطره دوستان نمیدونم چی برید یه چند تا نظر بدید

فائزه
ساعت9:47---1 مرداد 1396
سلام از این به بعد تو صفحه دوست های دکتر من دیگه نظر بدید باشه

مش مش
ساعت18:24---31 تير 1396
کی کی اسم دایی فافا محمده
ممممممممممححححححححححمممممممم مدددددددددد.
ولی اون mahdi
mmmmmaaaaahhhhhhhdddddiiiiiiiii


mahdi
ساعت18:14---31 تير 1396
من آن کسی نیستم که توفکرمیکنی ،من همان کسی هستم که توفکرش راهم نمیکنی.

مهشید
ساعت18:22---30 تير 1396
فافاجان مش مش رمان ویلای وحشت بخون.
اینقدرترسناکه که نگو.
من یکی که قشنگ رییییییییییییییدم به خودم


mahshid
ساعت10:03---29 تير 1396
بهاران تجربی قبول شده یاریاضی

مهشید
ساعت0:17---28 تير 1396
خودم ملکم رفیقام تاج روسرم پس بدخواهامون یادشون نره دست به تاج سرم بزنن به شاهرگاشون چاقومیزنم.

mahshid
ساعت23:58---27 تير 1396
سلام برکی کی جان عزیزدل
سلام برفافاجان جیگر مش مش
سلام برسماجان چش قشنگ خوشگ
سلام برمحمودی جان اکسیژن زندگی
سه تادیگه هم به عشقام اضافه شد.هرسه هم ترک موتوربودن جوووووووووون اینم جریان داره .
به قول عزیزدل معلوم نیست این لامصب چیه قلبه گاراجه پارکینگه خدایی چیه?????!!!!!!!!
خخخخخخ


فائزه
ساعت19:47---27 تير 1396
کیانا خیلی دلم برات تنگ میشه از اینکه سال دیگه کنارمون نیستی خیلی ناراحت میشم زود اومدی زود رفتی ولی دیگه فکر نکنم تحریم مدرسه بهار بگیره بعد کیانا اگه دوستای جدیدی پیدا کردی حتما بگو سر به وبلاگ بزنن کلاس زبان میرم دبیر که دبیر نیست خربزه است خودتون برعکسش کنید

فائزه
ساعت19:42---27 تير 1396
سلام یاسمین ، یوسفند ، الهه ، سپهوند، آرزو اینا نمونه قبول نشدن بهاران ریاضی قبول شد چرا قلم چی اسمتون رو نمیزنه کیانا خیلی دیر نظر ها رو ثبت میکنی

فائزه
ساعت19:38---27 تير 1396
چرا قلم چی اسمتون نمیزنه بچه ها یاسمین ، یوسفند ، سپهوند، آرزو اینا نمونه رو قبول نشدن نظر میدم ولی کیانا نمیدونم چرا انقدر دیر ثبت میکنی

فائزه
ساعت19:36---27 تير 1396
مهشید خوب بود زود جواب نمونه رو دادن وگرنه نذر میکردی شب هایواشکی غذا بزاری در خونه مردم

فائزه
ساعت19:33---27 تير 1396
مهشید باشه کمدین فائزه وارد میشود

فائزه
ساعت19:32---27 تير 1396
سلام کیانا اون دایی من نیست

faezeh
ساعت18:57---27 تير 1396
سلام کیانا جون اون دایی من نیست ،

mahdi
ساعت22:31---26 تير 1396
کیانابانو عشق وصمیمیتی که وب شما خصوصا این صفحه داره هیچ جانداره.
منظورم بادوستاتونه خصوصا بعضیا که امیدوارم بفهمن من کیم.
پاسخ:شما دایی فائزه هستید؟


فائزه
ساعت12:05---26 تير 1396
سلام بچه ها باورتون نمیشه دوست صمیمی کلاس ششم انسانی نمونه قبول شده من واقعا خیلی خوشبختم که دوستام پیشم

mahdi
ساعت23:28---24 تير 1396
وب خوبی داری دخترخانم منومیشناسی
پاسخ:فکر کنم


sara
ساعت22:24---24 تير 1396
ایل ووخیلی نازه اینقددوشش دالم عجیجم گوگولی

sara
ساعت21:35---24 تير 1396
گگی یه سوال
تودوست داری وبت محبوب گوگل بشه؟


mahshid
ساعت21:05---24 تير 1396
کیاناجان ممنونم وبت خیلی قشنگه

sara
ساعت20:50---24 تير 1396
پسرعممم تیزهوشان قبول شده فافاهمون که گفتم اندیمشکیه توقلم چی یادت اومد O:-)O:-)

مهشید
ساعت20:48---24 تير 1396
گگی قربونت برم ساعت خواب این طوری که شباخوب خوابت نمیبره

mash mash
ساعت20:46---24 تير 1396
مردم دکترادارن خوشحال نیستن اون وقت فافاسیکل گرفته افتخارم میکنه دمت گرم که مثه خودم اسکلی .تاکیدمیکنم اس نفرستیا اگه هم ازطرف اون شماره ی من اس برات اومد اصلن جواب نده به هیچ وجه شایدبابام بخوادامتحانت کنه.
پاسخ:خ


مهشید
ساعت20:44---24 تير 1396
بروبچ میشه زودبه زودبه وب سربزنیم من حوصلم سرمیره

مهشید
ساعت20:35---24 تير 1396
کیاناجان زنگ زدم برنداشتی کارخاصی نداشتم عزیزم.سماجان شماره توروهم متاسفانه گم کردم .هیچ کس به اون شماره اس ام اس نده حتی قرآنی.

مهشید
ساعت20:28---24 تير 1396
سلام فافا جان عزیزم اون شماره مال بابامه بهش نه زنگ بزن نه پیام بده خودم گهگداری بهت زنگ میزنم اس ام اسوکه دید وخوند خداخداکردم حرف بدی توش نباشه وقتی هم بهت اس دادم اس نده به بهونه ی زنگ زدن بامحمودی بود. خواهشا روی اون شماره پیام نده .حتی قرآنی.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:



<-CategoryName-> + کیانا | شنبه 5 دی 1394برچسب:,

| 9:39